Havas Engage Warsaw zdobywcą statuetki Golden Arrow

Agencja Havas Engage Warsaw zdobyła statuetkę Golden Arrow w jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu. Agencja odebrała nagrodę w kategorii experiential/ event marketing za projekt dla Coca-Coli.

Nagrodzony projekt „Powiedz to piosenką On Tour” był realizowany w okresie od lipca aż do września 2014 roku we współpracy m.in. z Grzegorzem Hyżym i Julą – gwiazdami polskiej estrady i idolami milionów młodych Polaków. Mechanika wydarzenia została oparta na mobilnej muzycznej scenie Coca-Coli, która pojawiała się w wybranych kurortach. W ramach eventów fani mogli skorzystać z ministudia nagraniowego, spersonalizować swoją puszkę coca-coli czy wziąć udział w muzycznym quizie.

Do tegorocznej, dziesiątej już edycji konkursu Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę projektów. Jury przyznało łącznie 23 wyróżnienia, 14 statuetek Golden Arrow oraz jedno grand prix.


dostarczył infoWire.pl